AROMAS HOUSE - МАГАЗИНИ ЗА СЛАДКАРСКИ ИНСТРУМЕНТИ И МАТЕРИАЛИ

AROMAS HOUSE - МАГАЗИНИ ЗА СЛАДКАРСКИ ИНСТРУМЕНТИ И МАТЕРИАЛИ
AROMAS HOUSE - МАГАЗИНИ ЗА СЛАДКАРСКИ ИНСТРУМЕНТИ И МАТЕРИАЛИ

Saturday, August 27, 2011

Хрупкав Рататуй - Еликсир / Crispy Ratatouille


Лайтмотивът на тази ми публикация е скъпата ми приятелка Еликсир!!!

Рецептата, за това вкусно ястие е нейна - едва ли има още някой, който да не се е изкушил да пробва нейното култово предложение Хрупкав рататуй!

И готиният подарък, с който сега ще се хваля на воля, ми е от нея - слънчице сладко е тя :)!! И въпреки че не съм новодомка - ми направи фантастичен подарък, на който не мога да се нарадвам!!


Тя знае, колко много си падам по кърпички и "месалчета" и бе така щедра да подари на мен, това колоритно и красиво месалче, което си е харесала и за себе си, но то за съжаление се оказва единствено... Хем ми домъчня, като разбрах, че се е лишила от него, за да ми го подари, хем то ми е още по-скъпо и специално, защото е заредено със силна лична емоция за мен - голямото приятелство, както повечето големи работи, както знаете - е в малките неща - в уж дребните детайли и жестове!! Затова искам от сърце да благодаря на Еликсир, за този невероятен жест и за голямото щастие, което приятелството ни ми носи!!! Благодаря ти, мила :)

Но жестовете й към мен, не спират с красивия й подарък!!! Имам си от нея и тази специална и безценна за мен награда, която носи духа на блогърските ни изяви - приятелството... И най-вкусната и изискана гозба, не се услажда достатъчно, ако не е споделена с приятели!!!


Благодаря ти Елексирче, благословена съм да те имам като приятел  - приятел с огромно сърце!

И понеже силата на приятелството е в споделянето :) бих искала да споделя тази специална за мен награда с някои от момичетата с големи сърца, които винаги намират време и сили да подкрепят останалите с добра дума и усмивка:

Дани @ Музика за свободното време - тя от първите ми стъпки в кулинарното блог пространство ме насърчава и подкрепя - и винаги има мила дума за мен!!

Ева Тонева @ Food Styling & Photography - която е такъв невероятен професионалист и естет и толкова мил, насърчаващ и поддържащ останалите човек!!

Мони @ Магия с Мони - която винаги и всички успява да подкрепи с комплимент и насърчителни думи


И също така  ми се искаше в отговор на невероятните жестове на Еликсир към мен - да й върна малък жест и аз, затова се опитах да направя специално за нея една наградка, която да носи духа на нейната специфична магия - този виртуален 3D "чист кулинарен еликсир", чието послание :) е компилация от ника й в кулинарния форум, в който се запознахме и наименованието на прекрасния й кулинарен блог :)!!


Дано да ти хареса, Еликсирче - ти си ми приятелче и ще ми простиш несъвършеното боравене с графичните техники, надявам се :))


Та ето и фантастичната й рецепта, която супер горещо препоръчвам - уникално вкусна е!!


Не съм променяла почти нищо по рецептата й :) само бланширах първо картофите, а след това и патладжана в леееко подсолена вода - за по-сигурно... А, и замених копъра (че в квартала го бяха изяли) с прясна мащерка и босилек, ;) демек - каквото имаше в зеленчуковия :))


Това ястие е уникално - бързо, лесно, леко, адски ефектно :) и невероятно вкусно!!!



Може да украси трапезата с повод и без повод :)



Задължително го пробвайте :)


No comments:

Post a Comment

Blogging tips